poniedziałek, 14 czerwca 2010

Krótkie wprowadzenie

Cześć, na moim blogu będę pisać o języku polskim. Kończę obecnie klasę IV szkoły podstawowej, ale j. polski to mój ulubiony przedmiot i jako jedyna z klasy będę miała z niego ocenę celującą  na koniec roku szkolnego 2009/2010! Ale przejdźmy do rzeczy. Tutaj znajdziecie wiele definicji, a także w komentarzach będziecie mogli oceniać moje prace literackie na przeróżne tematy. Uczniowie klasy IV będą mogli czytać moje posty, bo znajdą tu też bardzo dużo wiedzy. Będę pisać również w wakacje, ponieważ nie zdążę już napisać materiału i wiedzy z całej klasy IV. Hmmm... chyba już wiemy do czego mój blog będzie przydatny, więc w następnym poście znajdziecie moje pierwsze wypracowanie i definicje o opowiadaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz